fbpx

צנצנות מטבח – ארגון מחדש לפני פסח

צנצנות מטבח

לקראת חג הפסח ההולך ומתקרב, כדאי להיות מוכנים ולארגן מחדש את המטבח שלכם לפני החג הקרוב. אחת המשימות החשובות ביותר היא הארגון של המטבח, בייחוד הצנצנות. יש להן תפקיד משמעותי בשמירה על טריות האוכל ובאסתטיות של המטבח. במאמר זה ריכזנו עבורכם כמה טיפים וטריקים שיעזרו לכם לארגן מחדש את צנצנות המטבח שלכם לפני חג הפסח הזה.

בדקו את המלאי הקיים שלכם

לפני שתתחילו לארגן מחדש את צנצנות המטבח שלכם, תעברו על כל הצנצנות הקיימות ותבדקו את תאריך התפוגה של מה שאכסנתם בתוכן. השליכו כל דבר ישן או פג תוקף. כך תוכלו לדעת מה יש לכם בבית, ומה אתם צריכים לקנות לפני פסח.

מיון וסיווג של הפריטים

מיינו את צנצנות המטבח שלכם לפי קטגוריות שונות. למשל, דגנים, תבלינים, קפה, חומרים לאפייה ועוד. לאחר שסיימתם למיין, תוכלו להחליט אילו צנצנות עליכם לשמור ואילו תוכלו להחליף. 

שימו תווית על הצנצנות שלכם

תיוג של הצנצנות שלכם יכול לעזור לכם לזהות בקלות מה נמצא בתוכן ולהתמצא ביעילות בזמן הבישול. השתמשו בתוויות דביקות כדי לזהות את התוכן של כל צנצנת. שלב זה יקל עליכם למצוא מה שאתם צריכים בעת הבישול ויסייע לכם להימנע ממצבים של בלבול בין המרכיבים או בזבוז זמן.

השתמשו בצנצנות אטומות

שימוש בצנצנות אטומות הוא חשוב ביותר לשמירה על הטריות של המזון שאתם מאחסנים בצנצנות שלכם. צנצנות זכוכית עם אטמי גומי יכולות להיות מושלמות לאחסון של מוצרים יבשים כגון פסטה, אורז ושעועית. הן יכולות להיות נהדרות גם לאחסון תבלינים, עשבי תיבול ומרכיבי אפייה.

אחסנו את הצנצנות שלכם כראוי

חשוב לאחסן את הצנצנות שלכם במקום נגיש. שימו את הצנצנות שבהן אתם משתמשים בתדירות הגבוהה ביותר בגובה העיניים, ואלו שבהן אתם משתמשים בתדירות נמוכה יחסית על מדפים גבוהים יותר. אחסנו את הצנצנות שלכם במקום קריר ויבש והרחיקו אותן מאור שמש ישיר.

נקו את הצנצנות שלכם באופן קבוע

ניקוי של הצנצנות שלכם באופן קבוע חשוב כדי לשמור עליהן. שטפו אותן במי סבון חמימים או שימו אותן במדיח. יבשו אותן לחלוטין לפני החזרת הפריטים לתוכן. ניקוי קבוע ימנע הצטברות חיידקים וישמור על טריות המזון שלכם באופן מיטבי.

השקיעו בצנצנות חדשות לפסח

כדאי להשקיע בכמה צנצנות חדשות לפסח, במיוחד אם אתם מתכננים להצטייד במצרכים לבישול ואפייה לחג. חפשו צנצנות בגודל המתאים לצרכים שלכם וכאלו שישתלבו היטב עם העיצוב של המטבח שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *