fbpx

משלוחי מנות לפורים לכל אחד ואחת

משלוחי מנות לפורים

הסיפור מסופר במגילת אסתר ונחגג כבר יותר מ-2,500 שנה. נאמר כי המנהג למסור משלוחי מנות בפורים במהלך החג מקורו בציווי שנתנה מלכת אסתר לעם היהודי ולכן מתן משלוח מנות בפורים נחשב למצווה גדולה. במאמר זה ריכזנו עבורכם מידע לגבי החג ורעיונות מקוריים למשלוחי מנות לפורים לקרובים שלכם ולכל מי שתרצו לשמח בחג הנהדר הזה.

למה מקובל להעניק משלוחי מנות לפורים?

פורים הוא חג יהודי החוגג את סיפורה של אסתר המלכה ואת איך שהיא הצילה את העם היהודי מהמן הרשע. סיפור פורים מתחיל במגילת אסתר. הוא מספר כיצד אישה יפה ואינטליגנטית בשם אסתר מצאה את עצמה במצב קשה כאשר נתפסה בשבי על ידי המלך אחשוורוש וצבאו, שהיו בדרכם להשמיד את היהודים החיים בפרס. המן בקש מאחשוורוש להרוג את כל היהודים בטענה שהם לא ממלאים אחר מצוותיו של המלך. אחשוורוש אישר את הגזירה. המלך הסכים לתת לאסתר לחיות אם תוכל למצוא דרך להציל את היהודים. היא עשתה זאת לפי בקשת מרדכי, בכך ששיכנעה את המלך לא להוציא את התוכנית שלו לפועל. הוא ביטל אותה ואפשר לאסתר וליהודים לחיות. מאז חג הפורים נחגג מדי שנה וחוגג את הצלת העם היהודי מזימה להשמדתו על ידי המן הרשע. פורים נחגג במסיבות תחפושות, מתן מתנות ומשתה. זהו גם אחד החגים המשמחים ביותר ביהדות, שבו אנשים מתלבשים בתחפושות ובמסכות כדי ליהנות עד לא ידע. 

רעיונות מקוריים למשלוחי מנות לפורים

סטים ומארזים מקוריים וייחודיים

ערכות מתנה ומארזים מסוגים שונים יכול להיות רעיון נהדר למשלוח מנות בפורים. בסטים והמארזים אתם יכולים לכלל כל דבר שתרצו, כרטיסי ברכה, פינוקים מסוגים שונים ועוד. זו יכולה להיות מתנה נפלאה ומשלוח מנות לפורים עם סט שמכיל כמה דברים קטנים בהקדשה אישית.

מסיכה לחג או אביזר לתחפושת

הענקת מסיכה לחג או אביזר תחפושת במתנה כחלק ממשלוח המנות שלכם היא דרך מצוינת לומר תודה ולהראות שאכפת לכם. מסכות ותחפושות לחג הם דרך מצוינת לבטא את היצירתיות שלכם וליהנות עם יקיריכם במהלך החג. אפשר לשלב במשלוח המנות שלכם פריטים נוספים לבחירתכם כדוגמת איפור לפורים, קשת מעוצבת עם אוזניים או כובע מצחיק. מסכות ותחפושות נחשבות למתנות נהדרות כי ניתן להשתמש בהן גם בשנים הבאות.

מארז של ממתקים ומטעמים

אין כמו מארז של ממתקים ומטעמים בתור משלוח מנות לפורים. זו גם הבחירה הקלאסית ביותר, שכן אתם יכולים לעצב אותו באופן אישי בהתאם לאופי של כל אדם לו תעניקו את המשלוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *