fbpx

מתנות לעובדים עד 20 ש"ח: רעיונות מקוריים

מתנות לעובדים עד 20 ש"ח

החגים כבר כאן וזה הזמן לחשוב מה לתת לעובדים שלכם בתור בונוס או כמתנת תודה על העבודה והנאמנות שהם משקיעים בחברה או בעסק שלכם. במציאות של היום, בייחוד כאשר ישנם הרבה עובדים, קניית מתנות יכולה להיות הוצאה לא קטנה. במאמר זה ריכזנו עבורכם מתנות לעובדים עד 20 ש"ח שיכולות לעשות להם את היום וגם לחסוך לכם בכיס. ישנם מעסיקים רבים אשר חושבים שלמצוא מתנה מקורית בעלות יחסית נמוכה זוהי משימה קשה – אבל היום כבר לא. 

הנה כמה רעיונות שעשויים לעורר בכם קצת השראה:

 

מתנה מקורית עם תמונה

 

אחד מסוגי המתנות המועדפים ביותר על עובדים הוא לקבל תמונה מחמיאה שלהם מאירוע צוות או איזו חופשה מהנה. זו יכולה להיות אפשרות נהדרת עבור מתנות לעובדים עד 20 ש"ח. הטביעו את התמונה על גבי מוצר כלשהו כמו כוס, כרית, חולצה או מסגרת וחממו לעובדים שלכם את הלב. ניתן להוסיף גם הקדשה אישית או ציטוט נבחר שיעניק לעובדים שלכם תחושה של הערכת תודה מצדכם.

 

תעודת הוקרה מתנות לעובדים עד 20 ש"ח

 

זוהי דרך נהדרת וחסכונית במיוחד להראות לעובדים שלכם את הערכתכם. תעודת ההוקרה היא רעיון נהדר למתנה עבור עובדים, אשר תזכיר להם שהם מוערכים בכל יום שהם מגיעים לעבודה ונותנים מעצמם למען החברה או העסק. תעודת הוקרה היא דרך מוחשית ומעולה להראות באופן אישי שאתם מרוצים מהעבודה של העובדים שלכם ומעריכים את תרומתם.

 

מארזי מתנות לעובדים במשרד

 

העובדים שלכם יכולים ליהנות ממגוון של מתנות לעובדים עד 20 ש"ח למשרד. רעיונות מקוריים וחסכוניים יכולים להיות חבילות של עטים חדשים, דפים ממותגים, מעמד לכלי כתיבה, פד לעכבר, יומנים, מחברות; ועוד מגוון רחב של מארזים הכוללים את הדברים החשובים שכל משרד ובית עסק צריכים.

 

מדוע חשוב להעניק מתנות לעובדים?

 

מתנה אישית יכולה לסייע בחיזוק הקשר בין מעסיקים לעובדים. זו הסיבה שחברות רבות מחלקות מתנות לעובדיהן בחגים, ימי הולדת, כנסי חברה ואירועים מיוחדים אחרים. הענקת מתנות לעובדים היא דרך מצוינת להראות את ההערכה שלכם לעבודה הקשה שהם עושים על בסיס יומיומי. מתן מתנות באופן עקבי יכול לעזור לכם לבנות מערכות יחסים עם העובדים שלכם, מה שיהפוך אותם ליותר פרודוקטיביים ונאמנים לכם ולעסק או החברה שלכם. בייחוד כאשר מדובר במתנות אישיות לעובדים. עיצוב אישי מכניס פן רגשי נוסף ומחבר את העובדים אתכם, עם המתנות שקיבלו ועם החזון של החברה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *