fbpx

מתנות לעובדים עד 10 ש"ח: מקורי וחסכוני

מתנות לעובדים עד 10 ש"ח

הדרך הטובה ביותר להראות את הערכתך לעובדים שלך היא לתת להם מתנה. אות קטנה של הכרת תודה יכולה להגיע רחוק, וזו ההזדמנות המושלמת להראות שאכפת לכם ושאתם מעריכים את העבודה שהם עושים. בייחוד כאשר מדובר בעסקים בתחילת דרכם או חברות בפיתוח, כל שקל הוא חשוב. היום אתם יכולים להפתיע את העובדים שלכם עם מתנות לעובדים עד 10 ש"ח ולהעניק להם משהו מקורי וייחודי מבלי שתצטרכו להשקיע יותר מדיי מבחינה כספית.

ריכזנו עבורכם רעיונות מקוריים של מתנות לעובדים עד 10 ש"ח לחיסכון והוקרת תודה בו זמנית:

 

תיקים וארנקים

 

היום ניתן להעניק לעובדים שלכם מתנות מקוריות במחירים מעולים. אתם יכולים לבחור ממגוון של תיקים וארנקים שיסייעו לעובדים שלכם לשמור על כל הדברים שלהם מאורגנים. על גבי המתנות שבחרתם להעניק ניתן גם לבחור להוסיף הקדשה אישית ולהעניק פן אישי וייחודי לכל מתנה.

 

מתנות לעובדים עד 10 ש"ח צעצועי מתח למשרד

 

אפשרות נוספת של מתנות מקוריות לעובדים היא לתת להם פריט חדשני קטן, כמו כדור מתח או צעצוע שולחני. מדובר במתנות זולות וחסכוניות במיוחד, עם סגנון מקורי והומוריסטי. צעצועי מתח למשרד הם בחירה מעולה עבור העובדים שלכם. מה שבטוח הוא שהם בהחלט יעלו חיוך על פניהם וישמחו אותם לאורך כל היום.

 

חומר לחיטוי ידיים או קרם

 

אחד הדברים היעילים ביותר שאפשר להעניק לעובדים, בייחוד כאשר מדובר בסביבה משרדית, הוא חומר לחיטוי הידיים או קרם ידיים. המוצרים האלו מהווים מתנה נהדרת לכל עובד. במחיר של עד 10 ש"ח אתם יכולים להעניק לצוות העובדים שלכם בקבוקון אישי של ג'ל לחיטוי ידיים או קרם. מוצרים אלו הם בגודל אידאלי, מתאימים לכל תיק והעובדים יכולים לקחת אותם לכל מקום שיצטרכו.

 

מתנות לעובדים עד 10 ש"ח כובעים וכפפות

 

אין כמו כובע נעים וכפפות בחורף או כובע מצחייה בקיץ. רעיון יעיל במיוחד של מתנות לעובדים עד 10 ש"ח הוא להעניק להם דברים שהם יכולים להשתמש בהם בכל ימות השנה. כפפות מעוצבות או כובע מקורי, בייחוד בתוספת עיצוב אישי, יכולים להיות בחירה נהדרת.

 

בקבוקי שתייה וספלים

 

בקבוקי שתייה, כוסות וספלים הם מתנה מעולה ושימושית במיוחד לעובדים. אתם יכולים להעניק את סוג המתנות הזה לעובדים שלכם בכל אירוע ובתור מזכרת. הסוגים השונים לבחירה מגיעים במגוון רחב של צורות וגדלים, עיצובים שונים וצבעים לבחירה. ניתן להתאים מוצרים אלו באופן אישי לכל עובד ובכך להראות להם אף יותר כמה אתם מעריכים אותם ואת עבודתם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *