fbpx

בחירת מתנות מקוריות לעובדים: כך תעשו זאת נכון

מתנות מקוריות לעובדים

לא משנה אם אתם מנהלים או בעלים של חברה מסויימת, או שאתם עובדים בה. זה תמיד נחמד לקבל מתנות מקוריות לעובדים מהממונים עליכם. חברה שמחלקת לעובדים שלה מתנות באופן קבוע, בחגים ואירועים חשובים, נחשבת לחברה הרבה יותר כדאית לעבוד בה. בעולם המשתנה של היום, אנשים יכולים לבחור לעבוד בכל ענף וחברה שהיו רוצים. להבדיל מהעבר, בו אפשרויות התעסוקה היו הרבה יותר מצומצמות, ולא היה צריך להשקיע יותר מדיי על מנת שאנשים יגיע לעבוד וגם יעשו עבודה טובה. עכשיו, על חברה להשקיע מאמצים ומחשבה על מנת שהעובדים שלה יהיו מרוצים ומאושרים. וזה הרי ידוע והוכח מדעית, שכשהעובדים בחברה מסויימת מרוצים, כך גם הביצועים שלהם והתפוקה שהם מביאים משתפרים בהתאם.

אז אילו מתנות מקוריות לעובדים אפשר להביא?

מארזים

מארזים הם דרך נהדרת להעניק מתנה מקורית וייחודית לעובדים. שלבו במארז שלכם כמה דברים הכרחיים וגם כמה פינוקים קטנים ונחמדים. למשל, מארז לחג השבועות יכול לכלול בתוכו דברים כמו כד חלב מעוצב וכוסות מעוצבות עם הטבעה אישית; מארז של גבינות ופירות יבשים, מארז של שוקולדים מסוגים שונים ועוד. לצורך העניין, אם זה לא חג, אתם יכולים להביא לעובדים מארז כללי יותר, למשל, אם אתם עובדים במשרד, אז קלסר איכותי ומדבקות, או ספל קפה ויומן אישי, למשל, יכולים להיות מארז נפלא ומתנה מקורית לעובדים.

אביזרים לטיולים וטיסות

תנו לעובדים שלכם משהו שיזכיר להם את החופשה הבאה שלהם, וישמש אותם בה. למשל, אתם יכולים להעניק להם מתנות מקוריות לעובדים בצורת כרית טיסה, צידנית, כיסוי דרכון ממותג, ברכת הדרך ועוד. המתנות האלו מחממות את הלב, שימושיות במיוחד וגם מזכירות לעובדים שהחופש קרוב, ובכך מדרבנות אותם בעבודה בהמשך הדרך.

אביזרים מקוריים לעובדים

מוצרי טיפוח ויופי

לא משנה באיזה סוג של חברה אתם עובדים, ומי העובדים שלכם, מוצרי טיפוח ויופי הם תמיד אופציה נהדרת למתנות מקוריות לעובדים. מוצרים כמו תיק רחצה, תיק איפור, נרות ריחניים או סט קרמים, תמיד יהוו מתנה נהדרת ושימושית במיוחד, שמחממת את הלב.

גיפט קארדים

עוד סוג נהדר של מתנות מקוריות לעובדים הוא גיפט קארדים. כך בעצם העובדים שלכם יכולים לרכוש בדיוק את מה שהם רוצים באמצעות הגיפט קארד שלהם. זה סוג של ללכת על בטוח, אבל לפעמים זו גם יכולה להיות בחירה מעולה. העובדים שלכם יוכלו לבחור את המתנה שלהם, ויהיו מרוצים לא משנה מה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *