fbpx

מתנות מקוריות לעובדים עד 200 ש"ח: רעיונות חדשניים

מתנות לעובדים עד 200 שח

הדבר העיקרי שחברה צריכה לעשות הוא לוודא שהעובדים שלה ירגישו בעלי ערך ומוערכים. זו הסיבה שחשוב מאוד לכל חברה באשר היא, לחלק מתנות לעובדים במהלך השנה. מתנות אלו יכולות להיות כל דבר, החל מכרטיס מתנה פשוט למשהו מיוחד באמת, כמו טיול או חופשה. תלוי בסוג החברה והאופי שלה, כל אחת מעניקה מתנות בהתאם לשירותים שהיא מציעה ולערך החברה. חברה יכולה לשלוח את העובדים שלה למקום בו יוכלו ליהנות מהזמן הפנוי שלהם, וזו דרך מצוינת להראות להם שלהנהלה באמת אכפת מהרווחה שלהם. חברה יכולה גם לתת לעובדים שלה מתנה שמראה כמה הם מוערכים, וזו דרך מצוינת להגביר את מורל העובדים.

ברגע שעובדים מקבלים מתנות בחברה בה הם נמצאים, הסבירות שהביצועים שלהם יהיו טובים עולה באופן משמעותי. הם מרגישים שהם מקבלים תמורה לעבודתם הקשה, ומתוגמלים בהתאם.

רעיונות חדשניים למתנות מקוריות לעובדים עד 200 ש"ח

בקבוקים וספלי שתייה

אלו הם מוצרים שכל אחד יכול להשתמש בהם, בכל זמן נתון. כולם שותים שתייה קרה וכולם שותים שתייה חמה. בקבוק איכותי או כוס טובה, יכולים לעשות את כל ההבדל במצב הרוח שהעובד נתון בו. ברגע ששותים מספיק מים, ומרעננים עם כוס קפה או תה, יש הרבה יותר אנרגיה להמשך היום.

גאדג'טים קטנים

דברים לא גדולים ולא יקרים, אך שימושיים במיוחד. למשל, מעמד קטן לטלפון, כיסוי למצלמת אינטרנט, קייס לדיסק און קי, מתאם בינלאומי, שעון דיגיטלי ועוד. כל אלו הם רעיונות נהדרים ויחודיים למתנות מקוריות לעובדים עד 200 ש"ח. אלו הם הדברים הקטנים שמשפרים את איכות החיים. מתנות מהסוג הזה הן גם זולות יחסית וגם מאוד שימושיות, לטווח הארוך.

מתנות מיוחדות לעובדים עד מאתיים שקלים

ציוד משרדי

לא משנה איזה סוג של עבודה זו, ציוד משרדי תמיד יכול להיות שימושי מאוד. דברים כמו עטים מעוצבים, קלסרים איכותיים, מחברות, יומני תכנון, לוחות שנה ועוד – הם תמיד מאוד שימושיים, גם במשרד עצמו וגם מחוצה לו. הם גם בכלל לא יקרים. ניתן לקנות כמה סוגים שונים של ציוד משרדי, ולחבר ביניהם למארז יפה ומרשים לכל עובד. 

משחקים וספורט

זהו לא סוד שמשחקי קופסא ואביזרי ספורט שונים, אהובים בידי רוב האנשים. מתנות מקוריות לעובדים עד 200 ש"ח יכולות להיות גם משהו נחמד ומקורי כמו לוח שש-בש, חפיסת קלפים, כדור חוף מתנפח או מטקות. כל דבר שיכול להנעים את הזמן הפנוי ולהשרות תחושה של חופש. המשחקים יכולים להיות כיף גדול לכל המשפחה והילדים של העובדים גם יחד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *