fbpx

מתנות מהכלה למסיבת רווקות: המדריך המלא

מתנות מהכלה למסיבת רווקות

מסיבת רווקות היא מסיבה שנערכת לכבוד הכלה לפני יום הנישואין שלה. לרוב, המשתתפות במסיבה יהיו נשים בלבד, ממעגל החברות הקרוב ביותר של הכלה לעתיד. כמובן שכל החברות לא צריכות להיות רווקות בעצמן. משמעות השם "מסיבת רווקות", היא בעצם מסיבה שחוגגת את הסיום והחתימה של תקופת הרווקות של הכלה לעתיד. אחריה היא עושה מעבר לתקופה אחרת בחיים, כבר בתור אישה נשואה. במסיבות רווקות נהוג כמובן להעניק לכלה מתנות; וברוב המקרים הכלה גם היא מעניקה למשתתפות מתנות ומזכרות של האירוע. מתנות מהכלה למסיבת רווקות הן שכיחות מאוד, וכמעט כל כלה לעתיד בימינו, דואגת שלחברותיה הטובות המשתתפות באירוע, יהיו פינוקים ומתנות בסופו שיגרמן להן לזכור את המסיבה לעוד זמן רב. מתנות מהכלה למסיבת רווקות הן בעצם הדרך של הכלה לעתיד להגיד תודה לכל החברות שלה שאירגנו עבורה את כול האירוע. כך היא יכולה להחזיר להן במשהו מפנק וייחודי.

אילו סוגים של מתנות מהכלה למסיבת רווקות ניתן למצוא?

קיים מגוון עצום של מתנות מהכלה למסיבת רווקות, שהכלה יכולה להעניק למשתתפות במסיבה שלה. למשל, סוגים שונים של מתנות ממותגות מהאירוע. מה הכוונה? מוצרים כמו כובעים, כוסות, סיכות, כיסויים לכריות, כרבוליות, בקבוקים ועוד. מוצרים אלו יכולים לשאת את שם הכלה, משפט קליט כלשהו שמתאר את האירוע, או את שמותיהן של המשתתפות במסיבה. עם מתנות מהכלה למסיבת רווקות, הכלה לעתיד יכולה להודות לחברותיה על העזרה בהפיכת יום חתונתה להצלחה. היא יכולה גם לחגוג את תחילת חייה החדשים כאישה נשואה.

סטים של מוצרים שונים ומגוון מארזים

הכלה לעתיד יכולה לבחור להעניק לחברותיה המשתתפות במסיבת הרווקות סטים ומארזים. הם יכולים לכלול מוצרים כמו יומן, כוס תרמית וקופסא מהודרת; סט טיפוח מפנק לאישה; סט כירבולית ומחזיק מפתחות; ועוד מגוון רחב של מארזים.

מתנות ממותגות בעיצוב אישי

כל סוגי המתנות והפריטים הנעשים בעיצוב אישי, מתאימים במיוחד עבור מתנות מהכלה למסיבת רווקות. כולן אוהבות לקבל מתנה שתהיה ייחודית רק לה, במיוחד כאשר היא נושאת את השם שלה. זה יכול להיות כל דבר: כיסויים, בקבוקים, נעלי בית, כובעים, תיקים והרשימה עוד ארוכה. הכלה לעתיד יכולה להעניק למשתתפות באירוע מתנות ממותגות בעיצוב אישי בתור מזכרת ופינוק.

קופונים עם הטבות מפנקות או כניסות חינם

לפעמים, כאשר אתן לא בטוחות מה המשתתפות באירוע היו רוצות לקבל, ובכדי שהחלוקה תהיה שווה – ניתן גם להעניק קופונים למינהם עם הטבות מפנקות בבתי עסק שונים ברחבי הארץ, או כאלו המקנים כניסה חינם למקומות תיירותיים בארץ.

הסתקרנתם? בקרו עכשיו בדף מוצרים בעיצוב אישי של בי ספיישל ובחרו את המתנה הבאה שלכם בתור הכלה לחברות והמשפחה במסיבת הרווקות שלכן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *