fbpx

מתנות למסיבת רווקות במחירים נוחים: 3 רעיונות מקוריים

מתנות למסיבת רווקות בזול

זהו לא סוד, שמעבר לחתונה עצמה, מסיבת הרווקות היא מה שכל כלה באמת מחכה לה בקוצר רוח. מסיבה זו בעצם חוגגת את הסיום של הרווקות, חותמת את סופה ומשאירה את התקופה הזו בעברה של הכלה. לאחר המסיבה, פניה של בעלת השמחה מועדות לעתיד, אל עבר הנישואין ועתידה ככלה וכאם. החתונה יכולה להיות הרגע הגדול באמת, אבל מסיבת הרווקות היא ללא ספק אירוע מרגש שצריך להתכונן אליו, בעל משמעות רבה עבור כל אחת שמבצעת את המעבר בין רווקות לנישואין. במסיבת הרווקות שלה, הכלה מזמינה את כל החברות הקרובות אליה ביותר לערב מהנה או סוף שבוע בלתי נשכח. כאשר מדובר במתנות, אין כמו למצוא מתנות למסיבת רווקות בזול. הן יכולות לשמח את הכלה לעתיד, להכניס עניין למסיבה (כמו עם מתנות ממותגות, למשל), להוסיף צבע לתפאורה של המסיבה וגם להיות משתלמות לקנייה – הכל באותה הנשימה. אתן יכולות לבחור את המתנות למסיבת רווקות במחירים טובים בהתאם לאופי הכלה, וההעדפות האישיות שלה.

-> בחרי את המתנה שלך למסיבת הרווקות כאן

3 רעיונות למתנות למסיבת רווקות במחירים אטרקטיביים לכל כיס

ככל שאתן קרובות יותר לכלה, התקציב צריך להיות גדול יותר והמתנה בעלת משמעות גדולה יותר. ריכזנו עבורכם 3 אפשרויות למתנות למסיבת רווקות בתשלום נמוך.

מתנה זולה למסיבת רווקות
  1. בלוק עץ או מוצר למזכרת עם תמונה אישית

אתן יכולות להפתיע את הכלה לעתיד עם מתנה אישית למסיבת רווקות – בלוק עץ או מוצר אחר כלשהו עם תמונה של בעלת השמחה. הטרנד הזה כבש את ישראל כבר מזמן. זוהי מזכרת מושלמת למסיבת רווקות במחיר נוח. מתנה מסוג זה היא מיוחדת במינה משום שהיא אישית. פשוט שלחו תמונה וקבלו אותה מודפסת על גבי בלוק עץ או מוצר אחר כלשהו (כרית, כוס, חולצה ועוד) בהתאמה אישית עד הבית, זו יכולה להיות מתנה למסיבת רווקות לכלה וגם מהכלה.

  1. חלוק או שמלה עם מיתוג אישי והקדשה

כשחושבים על רעיון למתנות למסיבת רווקות בתקציב נמוך עם חשיבה מחוץ לקופסא, המתנה הזו היא באמת אופציה נהדרת. חלוק או בגד עם מיתוג אישי במיוחד עבור הכלה, יכול להיות מתנה מקורית שתישאר לאורך שנים בתור מזכרת נפלאה מהיום המיוחד והמרגש הזה.

  1. סט טיפוח מפנק בתור מתנות למסיבת רווקות בתקציב נמוך

כל אישה אוהבת וצריכה שיהיו לה מוצרי טיפוח איכותיים. סט טיפוח מפנק יכול להיות מתנה נהדרת למסיבת רווקות בתקציב נמוך. ניתן למצוא סטים כאלו במחירים נוחים, ולהעניק אותם לכלה לעתיד. אפשר גם להוסיף להם מיתוג אישי, עם שמה של בעלת השמחה או ציטוט ייחודי ואישי שמתאר אותה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *