fbpx

סדר וארגון מופתיים בחדר הרחצה והכביסה שלכם: 5 טיפים חשובים  

סידור חדר רחצה וכביסה

חדר הכביסה וחדר הרחצה שלכם, הם החדרים בבית בהם ככל הנראה תשתמשו הכי הרבה, מכל חדר אחר בבית. כן כן, גם מהמטבח. מקלחות ואמבטיות, כביסה וגיהוץ, ניקיונות, התארגנות בבוקר לעבודה, שימוש בשירותים ועוד. בתור המקום בו אתם נמצאים הכי הרבה, הוא גם עלול להתבלגן ממש בקלות. מחקרים הוכיחו שכאשר הסביבה שלנו נקייה, מאורגנת ומסודרת, הרבה יותר קל לנו לבצע פעולות יומיומיות, להתרכז, ולעשות זאת ב"ראש נקי". הכנו עבורכם 5 טיפים מרכזיים לשמירה על סדר וארגון מופתיים בחדר הרחצה והכביסה שלכם בבית.

הימנעו מלהעמיס מוצרים על משטח הכיור או השיש שלכם

נסו לשמור על אזור זה ריק ככל האפשר. בהרבה מקרים, השיש שלנו בחדרים האלו תמיד עמוס בכל מיני חפצים ותמרוקים שאנחנו לא בהכרח משתמשים בהם. שימו את כל הדברים בארונות או במדפים ליד. מעבר למעמד של מברשות שיניים וסבון ידיים, אזור זה צריך להיות ריק.

וודאו שאתם מארגנים את הכביסה כראוי

אין משהו שצועק "בלאגן" יותר מערימת כביסה לא מסודרת. וודאו שכל הכביסה המלוכלכת שלכם תמיד נמצאת בתוך סלי הכביסה. נסו להפוך זאת להרגל: כאשר המכונה מסיימת לעבוד, הוציאו את כל הכביסה ישר למייבש או למתלה הכביסה שלכם, ולאחר שהכביסה התייבשה – קפלו אותה ישר. את הערימה המקופלת, מיד לתוך הארון. כך חדר הכביסה שלכם יישאר מסודר ומאורגן בקלות.

אחסנו בחדר הרחצה והכביסה רק את הדברים החשובים

אנשים רבים נוטים להפוך את חדרי הרחצה והכביסה שלהם למעין מחסן. הם שמים שם את כל התרופות, חומרי הניקוי, מוצרי הטיפוח, התמרוקים הנוספים ועוד. זה הופך למעין מאגר שלם של דברים, מה שגורם להרבה עומס ובלאגן. נסו לאחסן בחדר הרחצה והכביסה שלכם אך ורק את הדברים החשובים ביותר. את כל השאר, שימו במחסן שלכם או בארונות מיועדים לכך.

זרקו לפח את כל מה שכבר לא בשימוש

הרבה פעמים, ישנם לא מעט תכשירים ריקים או גלילי נייר טואלט גמורים זרוקים בכל פינה בחדרים האלו. מי מאתנו לא מכיר את הרגע שהשמפו האהוב עליו נגמר, והוא פשוט שומר את הבקבוק בתקווה שיוכל לספק עוד כמה טיפות. שחררו את הדברים האלו, ותיהנו מסדר בבלאגן.

הוסיפו חפצי נוי וקישוטים אסתטיים

לבסוף, שלבו טאץ' קטן של יופי עם איזה פרח או מפזר ריח טוב. הם יעניק לחדר הרחצה והכביסה שלכם מראה ותחושה של בית מלון מפנק. זה ישדרג את החדרים האלו בכמה רמות, ויוסיף לסדר והארגון שיצרתם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *