fbpx

מתנות ממותגות למסיבת רווקות: רעיונות וטיפים מיוחדים

מתנת ממותגות למסיבת רווקות

המנהג לערוך מסיבת רווקות לכבוד הכלה לעתיד קיים בתרבויות שונות בכל רחבי העולם. מסיבת רווקות היא מסיבה שהמטרה העיקרית שלה היא לחגוג את סיום הרווקות, ותקופה חדשה בחיים.  מקובל להרעיף את הכלה במתנות ולשמח אותה ברגע המיוחד שלה. מתנות ממותגות למסיבת רווקות הפכו לפופולריות במיוחד בשנים האחרונות.

הן יוצרות סוג של נושא משותף, או עיצוב שמייחד את האופי של הכלה. המשתתפות במסיבת הרווקות הן לרוב נשים בלבד, בדרך כלל ממעגל החברות הקרובות ביותר של הכלה לעתיד. על אף השם, אין שום חובה שכל החברות במסיבה יהיו רווקות בעצמן.

זוהי בעצם חגיגה למען הרגעים האחרונים של הרווקות של הכלה. המסיבה לרוב נערכת בתאריך קרוב לחתונה עצמה. מאוד נהוג שהחתן והכלה יערכו מסיבת רווקות ומסיבת רווקים בד בבד, באותו התאריך, יחתמו את סוף הרווקות שלהם כל אחד בדרכו, ואז ייפגשו בחופה.

-> הציצו בקטלוג המתנות למסיבת רווקות

קצת היסטוריה של מסיבת רווקות

נהוג לערוך מסיבת רווקות בארצות הברית החל משנות ה-20 של המאה ה-20, והיא נקראת באנגלית Bridal Shower.

הגרסה המערבית המודרנית של מסיבת רווקות, שכוללת שתיית אלכוהול ותכנים מיניים התפתחה בעקבות המהפכה המינית של שנות ה-60. המשמעות התרבותית של מסיבת הרווקות קשורה במידה רבה לרמת השוויון בין המינים. מסיבות הרווקות היו נדירות יחסית, לפחות עד שנות ה-90.

בעשור הראשון של המאה ה-21 גברה מאוד הפופולריות של מסיבת הרווקות, ועכשיו כמעט אין כלה שלא עורכים עבורה אחת כזו. זוהי דרך נהדרת לחגוג את הרגעים האחרונים בתור אישה רווקה, וליהנות כמה שיותר.

אילו מתנות ממותגות למסיבת רווקות ניתן להביא?

מתנות ממותגות למסיבת רווקות

קיימים המון סוגים שונים של מתנות ממותגות למסיבת רווקות שניתן להביא לכלה. אתן יכולות להיות יצירתיות, ולהביא מתנות ייחודיות כמו כובעים תואמים, כוסות ממותגות באופן אישי, תיקים עם הקדשה, נעלי בית, מגבות חוף, תיק איפור, מחברת כתיבה אישית ועוד.

האפשרויות הן אינסופיות. ניתן גם ללכת כמה צעדים קדימה וממש לדאוג שכל התפאורה במסיבה, החל מהפרט הכי קטן, תהיה מעוצבת וממותגת באופן אישי וייחודי לכלה.

אחד הדברים הראשונים שצריך לעשות בתכנון של מסיבת רווקות, הוא להחליט על נושא למסיבה. אתן יכולות לבחור סכמת צבעים או סוג מתנות מיוחד שהכלה אוהבת.

אתן יכולות גם לבחור מותג מסוים של מתנה או סוג של מתנה שאתן יודעות שהכלה תשמח לקבל. מתנות ממותגות למסיבת רווקות הן ייחודיות ובעלות נגיעה אישית.

אפשר להוסיף למתנות את שם הכלה או איזה משפט מעניין שמתאר אותה.

מחפשים מתנה בעיצוב אישי? צרו קשר עכשיו עם צוות בי ספיישל וקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית לממתנה ממותגת למסיבת רווקות.

בי ספיישל – מתנות מיוחדות לכל סוגי האירועים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *